12 mrt 2010

Essence stempel set ´swatch´

Oke ik heb snel even foto´s gemaakt van mijn nagels nu, met mijn vertrouwde roze cameraatje. Het is niet echt heel duidelijk, maar dat komt door het uploaden/verkeerde belichting, sorry! (het is vrij moeilijk om een onbewogen foto te maken zonder fliter, want met flitser werd de foto helemaal overbelicht)













In ieder geval is het niet helemaal netjes geworden zoals ik had gehoopt, omdat wanneer je de nagellak op je stempel hebt zitten, deze heel snel opdroogt. Dit betekend dus dat je heel snel op je nagel moet stempelen, en ik niet echt goed de tijd had om te kijken wáár ik de stempel op mijn nagel plaatste...

Maar als je er eenmaal in geoefend bent gaat het al een stuk makkelijker...

Heb je geen flauw idee hoe ik dit gedaan heb, kan je even op youtube weer kijken. Daar staan heel veel uitleg op, over de Konad nail art stamper.

Hier heb ik een kort maar duidelijk filmpje opgezocht over hoe dit werkt: filmpje

_____________________________________________________
EXTRA:
Ik heb met photoshop nog wat aan de belichting gedaan, zo zie je het duidelijker!

Geen opmerkingen: