12 mrt 2010

The Hills

De laatste tijd ben ik helemaal into The Hills. Mijn vriend heeft alle seizoenen voor mij gedownload zodat ik er lekker naar kan kijken. De meiden in The Hills zien er altijd super leuk uit en vooral hun haar en make-up zijn erg mooi. Vooral Lauren vind ik er altijd te gek uitzien en daarom wilde ik mijzelf graag opmaken net als haar. Voor deze Beach look kan je het stappenplan hieronder volgen:

1) Conditioner opbrengen met een huidskleur poeder eroverheen. Vergeet niet je oogleden, zo blijft de ogenschaduw beter zitten.
2) Breng een goudkleurige ogenschaduw aan tot onder je wenkbrauwen.
3) Met koolpotlood of zwarte eyeliner breng je een zwarte lijn aan op de bovenkant van je ooglid. Maak het zwarte lijntje net iets langer dan je ooglid, dus aan de zijkant steekt een klein zwart streepje uit.
4) Dit zwarte lijntje breng je ook aan op de onderkant van je oog. Vanaf je pupil naar buiten een beetje dik en aan de binnenkant iets dunner.
5) Breng onder het onderste lijntje nog een klein laagje ogenschaduw aan.
6) Breng zwarte mascara aan op je wimpers.
7) Gebruik een lichtbruine poeder om je wenkbrauwen mee te accentueren.
8) Breng een beetje perzikkleurige poeder aan op je wangen voor een echte beach look.
9) Op je lippen gebruik je een perzik/roze kleurige lipgloss
10) Nu zie je er net zo uit als Lauren uit The Hills!


Geen opmerkingen: