12 mrt 2010

Laatste nagellak post voor vandaag

Oké, de laatste post over nagellak voor vandaag! Ik heb de afgelopen 2 weken me helemaal verdiept in nagels lakken, en daar horen natuurlijk ook nieuwe nagellakjes bij!
Hieronder zie je mijn aanwinsten van de afgelopen 2 weken:











Alle flesjes waren tussen de 1,50 en 7 euro. En de meeste komen bij de Kruidvat vandaan.
Van links naar recht:
- Doorzichtige topcoat (Hema/ €2,95)
- Essence white tip painter (Kruidvat/ €1,95)
- Essence glitter tip painter (Kruidvat/ €1,95)
- Essence colour&go glitters (Kruidvat/ €1,45)
- Miss sporty, cement nail booster (Etos/ €2,95)
- Etos longlasting nailpolish soft pink (Etos/ €2,95)
- Etos longlasting nailpolish white (Etos/ €2,95)
- GOSH: Peachy 570 (Kruidvat/ €6,49)


Hier een swatch van de GOSH nagellak! Ik was echt verbaasd over hoelang deze nagellak mooi bleef zitten op mijn nagels. Ik had er 1 doorzichtige lak overheen, en hij bleef minsten 7 dagen zonder te bladeren op mijn nagels zitten. In het echt is de kleur ietsje lichter.













Op de een of andere manier lukt het me niet om meer dan 2 afbeeldingen per post te plaatsen, dus zal ik een ander keertje nog foto's van swatches van nagellak plaatsen!

Geen opmerkingen: